Hold din træning ved lige med Osteostrong

Osteopeni – eller lav knogletæthed – er ikke nødvendigvis en tilstand, som man er født med. Men det skal nu ikke afholde dig fra at tage lidelsen alvorligt. Grundet dets indvirkning på mange menneskers livskvalitet, bør man aldrig blot affærdige osteopeni med et skuldertræk.

Derfor er det et tema og et livsvilkår, som man afgjort bør forholde sig køligt og nøgent til og ikke mindst være opmærksom på, hvis man uheldigvis befinder sig i risikogruppen eller på anden måde støder på den. Men vi kan berolige jer derude med, at der allerede nu findes adskillige redskaber i forhold til at holde denne Osteopeni i skak.

Osteopeni er ikke en statisk tilstand

Uanset, hvor gammel du er, bør du altid have fokus på at holde din krop i form. Det øger på alle mulige måder din livskvalitet og styrker samtidig din krop til at modstå dagligdagens knubs og slag. Jo mere modstandsdygtig din krop er, hvis uheldet er ude, desto nemmere har du ved at takle udfordringerne, hvis du bliver ramt af osteopeni.

Osteopeni er mulige forstadier til osteoporose, som er decideret knogleskørhed. Uanset om man lider af osteopeni eller osteoporose, så er der ingen medicinske behandlinger. Men der er noget helt andet, som er meget bedre – nemlig træning.

Hos Osteostrong har de dedikeret al deres tid og energi til at hjælpe dig, som lider af osteopeni. Med professionel hjælp kan du lære at takle din osteopeni og holde den i skak med Osteostrongs fantastiske træningsprogram, som er let at overskue og desuden så tilstrækkeligt kort, at det holder dig til ilden.

Omfavn din osteopeni med træning

Hvis du er i tvivl, om Osteostrongs tilbud er det, som kan hjælpe dig igennem hverdagen med din osteopeni, så tilbyder de altid prøvetimer, så du har mulighed for at afprøve deres træningsprogram på egen krop. Tag blot kontant til Osteostrong på Østerbro – de sidder klar til også at hjælpe dig med din osteopeni.


Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>